Vi søker kundeansvarlig!

Lar du deg begeistre og motivere av mulighetene som ligger i den digitale utviklingen?

Har du jobbet i selskaper som har erfaring fra webprosjekter, digital markedsføring eller tjenesteutvikling? Liker du å jobbe med kunder og salg?

Bra, da passer du godt inn i Keyteq!

Keyteq er et prisvinnende fullservicebyrå lokalisert i Bergen og Oslo. Vi er per i dag 40 dedikerte medarbeidere som kombinerer forretningsrådgiving, tjenesteutvikling, brukeropplevelse, design og digital markedsføring. Vi har fokus på gode brukeropplevelser, innovative produkter/tjenester og går på jobb hver dag for å hjelpe bedrifter med å skille seg ut i det digitale landskapet. Noen av våre kunder: Frydenbø, Schibsted, Chess, Haugenbok.no, Kavli-gruppen, Wallenius & Wilhelmsen Logistics.

Media Bergen er hovedeier av Keyteq. I 2017 etablerte Keyteq seg med fysisk kontor i Oslo og utvidet designmiljøet gjennom Feed og har nylig startet egen avdeling for management consulting. Keyteq er eneste byrå i Norge som er sertifisert DoubleClick Marketing Partner innen Implementation and Media management. Arrangør av www.digitalminds.no.

Vi søker en proaktiv selger/rådgiver/kundeansvarlig med faglig tyngde enten innen innovasjon, tjenesteutvikling eller markedsføring. Men viktigst av alt; en som setter kunder og markedet først. Ditt hovedfokus vil være å etablere nye kunderelasjoner og samtidig bidra til å utvikle Keyteqs eksisterende portefølje. Høy aktivitet med god kvalitet er våre stikkord. Dette innebærer å jobbe med utadgående salg, relasjonsbygging, presentasjons- og tilbudsutforming, såvel som koordinering/prosjektledelse i eksisterende portefølje. Det vil være en klar fordel med bransjeerfaring og et etablert nettverk. Vi er svært interessert i å ta en uforpliktende prat med ulike profiler, som kanskje kan passe inn andre steder i organisasjonen også - så ikke la deg begrense av detaljer i denne utlysningen eventuelt.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelornivå innen eksempelvis markedsføring, prosjektledelse, økonomi, salg.
  • Minimum tre års relevant arbeidserfaring
  • Språk: norsk og engelsk
  • Dokumentert gode resultater fra tidligere stillinger

Egenskaper:

  • Sulten, utadvendt og initiativrik
  • En god lagspiller
  • Opptatt av innsikt og søker stadig ny kunnskap om kundene/markedet
  • Du jobber hardt for å ta kontroll over hele salgsprosessen og er komfortabel med å lede interne kundeteam
  • Du er nysgjerrig, målrettet, selvgående og trives med mange jern i ilden
  • Den rette kandidaten har gjerne erfaring fra prosjektledelse/salg/digital rådgivning

Vi tilbyr:

  • Stort ansvar, spennende kunder og faglige utviklingsmuligheter
  • Kompetente kolleger innen UX/design, teknologi, prosjektledelse, digital rådgivning, management consulting og salg
  • Takhøyde og inkluderende arbeidsmiljø, hvor alle er like viktige bidragsytere for Keyteqs suksess
  • Vi samarbeider tett med andre selskaper, både i Media Bergen og våre eksterne samarbeidspartnere.
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Moderne kontor på Marineholmen i BI-bygget, med mulighet for kantine-avtale og ikke minst Bergen Kaffebrenneri som nærmeste nabo.

Stillingen rapporterer til kommersiell leder. Noe reising må påregnes. Tiltredelse etter avtale.

For nærmere informasjon og eventuelle spørsmål, kontakt Silje Ulla-Zahl tlf 928 35 966. Søknadsfrist snarest innen 5. november 2017. Kandidater blir evaluert fortløpende.

Søknad og oppdatert linkedin-profil/CV sendes til silje@keyteq.no.